فیلم نحوه پاک کردن لکه روغن و قهوه
نوشته شده توسط : adibcarpet

فیلم نحوه پاک کردن لکه روغن و قهوه

در این مطلب توضیح فارسی و روانی برای از بین بردن لکه های روغنی ، قوه  و چای گفته خواهد شد که در فیلم به خوبی نحوه شستشو و انجام کار به نمایش گذاشته شده است. قبل از آنکه قالیشویی را شروع کنیم بهتر است اقدام به پاکسازی جزئی فرش کنیم.

برای پاک کردن لکه ی حاصل از مواد نفتی،روغن نیز باتوجه به کلیپ ترفند جالب در عین حال موثری وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

<span style="display: inline-block; width: 0px; overflow: hidden; line-height: 0;" data-mce-type="bookmark" class="mce_SELRES_start"></span><span style="display: inline-block; width: 0px; overflow: hidden; line-height: 0;" data-mce-type="bookmark" class="mce_SELRES_start"></span>

نحوه از بین بردن لکه روغن

زمانی که با لکه ی روغنی یا چربی روبه رو شدید ابتدا اگر مقدار اضافی از منشا چربی و روغن وجود دارد آنرا با لبه ی نرم چاقو یاقاشق از سطح مورد نظر بردارید .

سپس آنرا با استفاده از دانه پودر شده ذرت کاملا پوشش دهید. ( به مدت 30 دقیقه منتظر بمانید در همین حالت بماند.)

سپس ترکیب آب و صابون را به مقدار مناسب روی لکه بریزید ، مسواکی برداشته و روی لکه بکشید تا کاملا این دو ماده پاک کننده اثر خود را بگذارند. در ادامه سطح لکه را به مقدار متناسب با لکه ، اب بریزید در انتها لکه را از مواد پاک کننده پاک کرده و تمیز کنید و خشکشویی را نیز انجام دهید.

 

مقالات مفید:

پاک کردن لکه روغن خشک شده

حذف لکه روغن با نوشابه

شستن لکه چربی از فرش یا لباس

تمیز کردن لکه روغن و چربی از مبل

 

نحوه پاک کردن لکه قهوه یا چای

در آغاز کار باید هر آنچه میشود از قهوه یا چای را برداریم . ( پارچه ی حوله ای و سفید تهیه کرده و آنرا روی لکه بگذارید و بردارید تا مقدار اضافی مواد برداشته شود.)

مقدار متوسط ماده ای شوینده که ملایم باشد را با آب ترکیب کنید و روی لکه بریزید. و دوباره با پارچه روی سطح لکه بکشید تا آب اضافی جذب گردد.

 

مقالات مفید:

پاک کردن لکه قهوه یا چای از لباس

تمیز کردن لکه نوشیدنیها

لکه چای در کمتر از یک دقیقه پاک کنیم

 

بعد ، مقدار اندک سرکه روی لکه بریزید و مانند روشهای قبل با استفاده از مسواک سطح لکه را کاملا تمیز کنید. سپس با پارچه پاکسازی را ادامه دهید . ( تا زمانی که لکه کاملا تمیز شود این کار را ادامه دهید .)

برای آنکه مواد پاک کننده ای که استفاده کردید در بافتهای فرش نماند و یا بو نگیرد ، پس از حذف کامل لکه سطح مورد نظر را با آب و ماده شوینده ملایم بشویید  و خشک کنید.

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران





:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,شستشوی-لکه-روغن,حذف-لکه-قهوه,پاک-کردن-لکه-چای,لکه-چای,شستن-لکه-روغن,شستن-فرش,فیلم-شستن-فرش,فیلم-پاک-کردن-لکه-روغن,فیلم-پاک-کردن-لکه-چای,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: